scroll
Scroll naar benedenvoor het laatste nieuws

Max blikt vooruit op Oostenrijkse GP: 'Nieuw pakket'

Gepubliceerd op 24 juni 2026 door Niels Hendrix

Max Verstappen kijkt uit naar de Grand Prix van Oostenrijk op de Red Bull Ring. De Nederlandse Oracle Red Bull Racing-coureur zegt: “Oostenrijk is natuurlijk een thuisrace voor het team. Ik heb er in het verleden fantastische resultaten geboekt en we hebben er echt mooie herinneringen aan. Het is een heel interessant circuit en alle bochten zijn behoorlijk verschillend, dus het is heel belangrijk om een ​​goede balans in de auto te vinden. Je moet presteren op zowel op hoge als lage snelheid en hebt goede tractie nodig. En met het huidige energiemanagement, is het belangrijk om ook daaraan te werken.”

Max voegt eraan toe: “We nemen een nieuw pakket mee, dus het is spannend om te zien hoeveel rondetijd dit ons kan opleveren. Ik zal ook mijn Orange Lion helm dragen in Oostenrijk, België en Hongarije - als eerbetoon aan de fans die me gedurende mijn carrière hebben gesteund. We kijken uit naar de Red Bull Ring.”