De nieuwe A22 Gepubliceerd op 01 maart 2001 door Verstappen Info Page Hier zijn ze dan: de eerste foto's van de nieuwe A22 in de sponsorkleuren voor het nieuwe seizoen 2001! Enrique en Jos bij de zojuist uitgepakte A22 tadaaaaah! Nu nog ervoor, morgen erin!
Laatste nieuws 3u geleden Max blikt vooruit op Oostenrijkse GP: 'Nieuw pakket' 2w geleden Jos wint met overmacht de Rally van Wervik: 'Blij mee' Gerelateerde foto's Formule 1 GP Japan - Suzuka Formule 1 GP Japan - Suzuka