Amerikaanse Grand Prix gaat door Gepubliceerd op 13 september 2001 door De Indianapolis Motor Speedway eigenaar Tony George heeft gisteren bevestigd dat de Formule 1 Grand Prix gewoon doorgaat.
Laatste nieuws 1w geleden Max vierde in Spanje, Hamilton pakt eerste Ferrari-zege: 'Eenzame race' 2w geleden Max Verstappen kwalificeert zich op P5 in Barcelona: 'Beter dan verwacht'