En daar heb je 'm weer: de forumvlag! Gepubliceerd op 21 maart 2003 door John ter Meer De Forum Vlag World Tour 2003. Fotograaf Peter van Egmond legde vandaag de vlag vast op het circuit van Sepang. De vlag, prominent in beeld.
Laatste nieuws 3u geleden Max blikt vooruit op Oostenrijkse GP: 'Nieuw pakket' 2w geleden Jos wint met overmacht de Rally van Wervik: 'Blij mee' Gerelateerde foto's Formule 1 GP Bahrein - Sakhir Formule 1 GP Bahrein - Sakhir